یادواره سردار سلگی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3974289
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
با حضور محمدباقر قالیباف؛

یادواره سردار سلگی در همدان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان از برگزاری یادواره سردار سلگی در این استان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

یادواره سردار سلگی در همدان برگزار می‌شودمحمد پرخو، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد سردار سلگی، یادواره این شهید بزرگوار در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این یادواره بنا بود در سالگرد ارتحال شهید سلگی در فروردین‌ماه برگزار شود اما متأسفانه به علت شرایط قرمز کرونایی استان به زمان دیگری موکول شد.

پرخو اظهار کرد: این یادواره روز شانزدهم خرداد در مصلی نماز جمعه شهرستان نهاوند و با حضور خانواده این شهید گرانقدر و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، سردار سلگی فرمانده لشکر 152 گردان حضرت ابوالفضل(ع) در دفاع مقدس بود که در کتاب تحسین شده «آب هرگز نمی‌میرد» خاطراتش چاپ و منتشر شده است که این کتاب در زمان حیات این شهید مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت و به جانباز میرزامحمد سلگی لقب شهید زنده را اختصاص دادند.

انتهای پیام
captcha