تجربیات قهرمانان اردبیلی در الگوسازی و تأثیرگذاری برای جوانان استفاده می‌شود
کد خبر: 3979012
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

تجربیات قهرمانان اردبیلی در الگوسازی و تأثیرگذاری برای جوانان استفاده می‌شود

استاندار اردبیل، گفت: استفاده از تجربیات قهرمانان ملی در بحث فرهنگ‌سازی و تأثیرگذاری برای شکوفاسازی این استعدادها نیازمند فرهنگ‌سازی و ترویج همه‌جانبه است.

رضازاده//تجربیات قهرمانان اردبیلی در الگوسازی و تأثیرگذاری برای جوانان استفاده می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، 30 خردادماه، در دیدار با قهرمان ملی کشتی فرنگی در اردبیل، اظهار کرد: قهرمانان ورزشی خصلت پهلوانی را با داشتن افتادگی و منش قهرمانی حفظ کرده و با رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی حاضر به رویارویی در برابر آن نبودند.

وی بیان کرد:‌ قهرمانان استان اردبیل با تلاش فراوان به این جایگاه دست یافته‌اند اما توانستند از حق خود گذشته و با طی کردن پله‌های انسانیت و منش قهرمانی در ذهن‌ها ماندگار شوند که نیاز است تا پازاج نیز به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ ورزش استان به یک الگوی موفق تبدیل شود.

استاندار اردبیل، ادامه داد: پروراندن یک حس آرامش روحی و روانی برای ورزشکاران و استفاده از تجربیات قهرمانان ملی در بحث فرهنگ‌سازی و تأثیرگذاری برای شکوفاسازی این استعدادها نیازمند فرهنگ‌سازی و ترویج همه‌جانبه این مهم است که ضرورت دارد در حیطه تربیت به آن توجه ویژه‌ای قائل شد.

بهنام‌جو تصریح کرد: درس آزادگی و مردانگی و وفاداری برای جوانان برای ایجاد یک آرامش روحی برای ورزشکاران اولویت اساسی است و امروز جامعه ما به قهرمانان ملی نیاز داشته که بایستی این خصلت در بین جوانان به صورت همه‌جانبه ترویج شود.

وی بیان کرد: فداکاری و ایثارگری ورزشکاران در به رسمیت نشناختن اسرائیل غاصب نیز بسیار حائز اهمیت و اساسی است و در تلاش هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha