فاز دوم و سوم طرح توسعه مشاغل خانگی در یزد آغاز شد
کد خبر: 3986270
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

فاز دوم و سوم طرح توسعه مشاغل خانگی در یزد آغاز شد

دبیر اجرایی طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» در استان یزد از اجرای فاز دوم و سوم این طرح با برگزاری نشست‌هایی با مسئولان شبکه‌های مختلف و ارائه مشاوره‌های لازم خبر داد.

فاز دوم و سوم طرح توسعه مشاغل خانگی در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، محمد زارع، دبیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان یزد، امروز، 3 مرداد در نشستی با محمدحسین علایی، مسئول شبکه زیلوبافی در شهرستان میبد که در راستای اجرای فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و در محل خانه زیلوی جهاددانشگاهی یزد برگزار شد، اظهار کرد: در شبکه کسب و کار افرادی که دیدگاه‌های مشابه دارند و می‌توانند ایده‌های خود را به‌ اشتراک بگذارند، قادر هستند قوای فکری خود را به‌خوبی توسعه داده و در مسیر شغلی پیشرفتی سریع داشته باشند.

وی با اشاره به بهره‌مندی شبکه‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان از مشاوره‌‌های تخصصی ادامه داد: این افراد به راحتی می‌توانند تفکر خلاق خود را به مرحله ظهور برسانند.

محمدحسین علایی، مسئول خانه زیلو جهاددانشگاهی استان یزد و مسئول شبکه زیلوبافی در شهرستان میبد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های این شبکه در این طرح را ارائه کرد.

یادآور می‌شود، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به همت جهاددانشگاهی استان یزد و به کارفرمایی و نظارت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سه فاز مطالعه و احصای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شهرستان‌های استان، آموزش رایگان و در نهایت اتصال به بازار در حال اجرایی است.

انتهای پیام
captcha