ساخت 8 کلیپ با محوریت درس‎های کربلا در لرستان
کد خبر: 3990486
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان انجام می‌شود؛

ساخت 8 کلیپ با محوریت درس‎های کربلا در لرستان

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان بیان کرد: ساخت هشت کلیپ با محوریت به تصویر کشاندن موضوعات و درس‌های کربلا و برگزاری سوگواره عکاسی «مَحرم مُحرم» از برنامه‌های ویژه این سازمان در ایام محرم است.

تولید 8 کلیپ با محوریت درس‎های کربلا در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستاناحمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه لرستان به‌مناسبت ماه محرم و عزاداری شهادت امام حسین(ع) دهمین سوگواره عکاسی «مَحرم مُحّرم» با محوریت عکاسی از آیین‎های عزاداری استان لرستان در ماه محرم و بخش ویژه «محرم و کرونا» را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این سوگواره عکاسی ویژه دانشجویان است و مهلت ارسال آثار تا 25 شهریورماه امسال اعلام شده است، افزود: آیین اختتامیه این سوگواره به‌ همراه برپایی نمایشگاه از آثار منتخب نیز در مهرماه سال جاری و قبل از اربعین امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

حاتمی ادامه داد: همچنین شعبه لرستان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی تولید نماهنگ‌های موضوعی ماه محرم را در دستور کار خود دارد و هشت کلیپ به همت دانشجویان عضو این سازمان با محوریت به تصویر کشاندن موضوعات و درس‌های کربلا در بستر فضای مجازی تولید خواهد شد.

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان با بیان اینکه این کلیپ‌ها متناسب با نام‌گذاری روزهای دهه اول محرم تولید می‎شود، گفت: کلیپ «آرزوی کربلا» توسط دانشجویان هنرمند عضو این سازمان به‌صورت تصویری تهیه و در بستر فضای مجازی بارگذاری شد.

انتهای پیام
captcha