فراخوان مقاومت برای پاسخ به جنایت‌ صهیونیست‌ها در کرانه باختری
کد خبر: 3991229
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

فراخوان مقاومت برای پاسخ به جنایت‌ صهیونیست‌ها در کرانه باختری

گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به جنایت اشغالگران در شهر جنین خواستار افزایش مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از قدس پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خون شهدای جنین را ضامن ادامه نبرد تا زمان شکست اشغالگران در سرزمین فلسطین توصیف کرد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش در گفت‌وگویی با قدس پرس تصریح کرد که درگیری قهرمانانه‌ای که جوانان شجاع فلسطینی در کرانه باختری آغاز کرده‌اند، متوقف نخواهد شد مگر اینکه اشغالگری پایان یابد و شهرک‌های صهیونیستی از این منطقه رخت بربندد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تأکید کرد که خون شهدای ما به هدر نخواهد رفت و وحشت دشمن صهیونیستی، هر چقدر افزایش یابد، اصرار ملت ما را برای ادامه راه آزادسازی سرزمین خود و اماکن مقدس آن متوقف نخواهد شد.

این جنبش خواستار تشدید عملیات چریکی مقاومت به عنوان تنها رویکرد برای جلوگیری از اشغالگری و مقابله با برنامه‌های آمریکایی شد و تصریح کرد که این برنامه‌ها با هدف تضعیف مقاومت ملت فلسطین و مشروعیت بخشیدن به شهرک‌سازی انجام می‌شود.

چهار جوان فلسطینی سحرگاه امروز دوشنبه بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهر جنین به شهادت رسیده و پنج تن دیگر زخمی شدند.

حمله راکتی به شهرک سدیروت

الجزیره گزارش داده که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که آژیرهای موشکی روز دوشنبه در شهرک سدیروت در جنوب سررزمین‌های اشغالی و در نزدیکی مرز با نوار غزه به صدا درآمد.

شبکه رادیویی کان گزارش داده است که به نظر می‌رسد یک راکت از نوار غزه پرتاب شده و سیستم ضد موشکی گنبد آهنین اسرائیل آن را رهگیری کرده است.

افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حساب کاربری توئیتر خود نوشته است که یک راکت از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد و سیستم گنبد آهنین توانست آن را رهگیری کند.

شاهدان عینی در منطقه گفته‌اند که بسیاری از ساکنان این منطقه پس از این آژیر به پناهگاه‌های خود رفته‌اند.

 

انتهای پیام
captcha