تداوم اعمال طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3991508
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

تداوم اعمال طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه‌وبویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تداوم طرح محدودیت‌های تردد که از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد شروع شده، تا روز جمعه ۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اعمال طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر افزود: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، از روز یکشنبه ۲۴ مردادماه محدودیت های شدیدتری در رابطه با تردد خودروها در محورهای مواصلاتی و در درون شهرها صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تاسی از سایر نقاط کشور اعمال محدودیت ها را با جدیت تمام در دستور کار قرار داده و نیروهای ما در مجموعه پلیس های راه و راهور این محدودیت ها را از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آغاز کرده اند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ابلاغی تردد کلیه خودرو ها در بین استان ها ممنوع است، تصریح کرد: خودروهای با پلاک های غیربومی مجاز به ورود به شهر های قرمز و نارنجی نیستند و همکاران بنده از همان ابتدای طرح اعمال محدودیت ها را با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار قرار داده و تا پایان طرح هم اعمال محدودیت ها ادامه خواهد داشت.
مصطفایی عنوان کرد: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر های نارنجی پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه تمام مسیرها و جاده های برون شهری توسط دوربین های مستقر در معابر کنترل خواهند شد، خاطرنشان کرد: کسانی که با پلاک های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون خواهند شد و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز نیروهای پلیس جهت تامین نظم و امنیت و کنترل ترافیک در شهر مستقر خواهند بود.
مصطفایی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس از ابتدای طرح محدودیت کرونایی تاکنون، ادامه داد: تیم های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند، علاوه بر برگشت و ممانعت از ورود آنها، حتما اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام
captcha