کمک 2 میلیارد تومانی هلال‌احمر همدان به درمان بیماران کرونایی
کد خبر: 3994993
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

کمک 2 میلیارد تومانی هلال‌احمر همدان به درمان بیماران کرونایی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از کمک بیش از دو میلیارد تومان برای تأمین هزینه‌های درمان بیماران کرونایی خبر داد.

کمک دو میلیارد تومانی هلال احمر همدان به درمان بیماران کروناییعلی سنجربیگی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون جمعیت هلال‌احمر استان همدان دو میلیارد و 200 میلیون تومان در جهت تأمین هزینه‌های درمان و تهیه دارو برای بیماران کرونایی خبر داد.

وی اضافه کرد: هلال‌احمر به افرادی که توانایی مالی برای تأمین هزینه‌های درمان و تهیه داروهای کرونایی را نداشتند با ارائه مدارک پزشکی کمک‌های لازم را ارائه داده است.

سنجربیگی گفت: در موج پنجم کرونا نیز داروخانه هلال‌احمر که داروخانه شبانه‌روزی نیست، اما تا ساعت 22 ارائه خدمت می‌کند، علاوه بر این از افرادی که توانایی مالی در تهیه داروهای کرونایی ندارند پولی دریافت نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حوزه معیشتی و کمک‌های مؤمنانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون جمعیت هلال‌احمر استان 12 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان ادامه داد: این سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن، قند و شکر، رب، حبوبات و... بوده است که ارزش هر سبد به بیش از 400 هزار تومان می‌رسید.

وی تأکید کرد: بخش عمده‌ای از این کمک‌ها به آسیب‌دیدگان از کرونا و محرومین اختصاص یافت، اضافه کرد: از مجموع هزینه‌های انجام شده برای 30 درصد از منابع مالی و دولتی جمعیت هلال‌احمر و مابقی به‌صورت داوطلبانه از طرف اعضای این جمعیت و مردم عادی تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha