طرح مهرواره «اوج» تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود
کد خبر: 3996930
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

طرح مهرواره «اوج» تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با همکاری هیئت‌های مذهبی، فرهنگی و مؤسسات قرآنی استان طرح مهرواره «اوج» تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرح مهرواره «اوج» تا پایان ماه صفر در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با همکاری هیئت‌های مذهبی، فرهنگی و مؤسسات قرآنی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام محرم امسال این اداره با همکاری هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی در کنار اجرای مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان اقدام به اجرای طرح‌های مختلف مواسات و همدلی نمود.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: امسال هئیت‌های مذهبی تلاش کردند تا علاوه بر برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حل مشکلات معیشتی ناشی از کرونا و افزایش خانواده‌های آسیب‌دیده از آن تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: تبلیغات اسلامی کرمانشاه در قالب طرح مهرواره «اوج» تا پایان ماه صفر با همکاری مساجد شاخص به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان استان اقدام می‌کند.

انتهای پیام
captcha