فرمانده جدید سپاه سردشت معرفی شد
کد خبر: 3997165
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

فرمانده جدید سپاه سردشت معرفی شد

طی مراسمی از اقدامات ارزنده سردار غلامحسین محمدی اصل تجلیل به عمل آمد و سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سابق سپاه پیرانشهر به‌عنوان فرمانده جدید سپاه سردشت معارفه شد.

ارسالی امروز ا معرفی فرمانده جدید سپاه سردشت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب‌الله شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سردشت، اظهار کرد: در آستانه اربعین امام حسین(ع) هستیم  و این حضرت نه در دایره محصورات شیعه و اهل سنت بلکه در دایره وسیع و گسترده انسانیت، حریت و آزادی خواهان عالم است.

وی افزود: مکتب امام حسین(ع) دست‌آموز تمام انسان‌هایی است که علیه ظلم و ستم نه نگفتند و آن حضرت به ما آموخت که هیچ وقت نباید زیر یوغ ظلم و ستم رفت و سر به زیر بیرق ستم برد و  آنچه‌ که امروز برای ایران اسلامی مهم است توجه مضاعف به مؤلفه‌های وحدت آفرین و دوری و پرهیز از نقطه‌ ضعف و افتراقی است که از آن سوی مرز و از سمت معاندین به ملت ما تحمیل می‌شود.

سردار شهسواری بیان کرد: برای مقابله و دفاع و پیشگیری از نفوذ و توطئه دشمنان باید پاسدار همگرایی‌های بین اقوام و مذاهب و بین امت واحده اسلام باشیم و با جناحی‌ها به دور و همگرایی‌ها را در آغوش بگیریم و به بسیجیان و فرماندهان دو توصیه دارم که بایستی امنیت پایدار و پاسداری، حفظ و حراست از مرزها مثل همیشه با اقتدارتر از گذشته و مقابله با بیماری همه گیر کرونا و واکسیناسیون آن در این برهه زمانی سرلوحه کار باشد.

اقصی نخشی‌پور، فرماندار سردشت نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با هدف پاسداری و صیانت از ارزش‌های اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد و از همان ابتدا از انسان‌های مخلص، خدا محور و پایبند به ارزش‌های دینی و اصول ولایت مداری و شهادت طلبی شکل گرفت و با این خصیصه‌ها آمدند و انجام وظیفه کردند.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران در همه زمینه‌ها نقش آفرین است و هیچ کس نمی‌تواند نقش این نهاد را در هر عرصه‌ای نبیند و لمس نکند و مشهود است و در این مراسم از اقدامات ارزنده سردار غلامحسین محمدی اصل تجلیل می‌کنیم  و امیدواریم سرهنگ قاسم نصیری جدید سپاه سردشت در کارهای خالصانه خود موفق باشد.

انتهای پیام
captcha