افزایش ۱.۵ برابری کمک‌های مردم مهاباد در «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 4002642
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

افزایش ۱.۵ برابری کمک‌های مردم مهاباد در «شور عاطفه‌ها»

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: امسال کمک‌های مردمی این شهرستان در جشن «شور عاطفه‌ها» بیش از ۱۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال پیش ۱.۵ برابر افزایش داشته است.

افزایش ۱.۵ برابری کمک‌های مردم مهاباد در «شور عاطفه‌ها»احمد نوذری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال کمک‌های مردمی این شهرستان در جشن «شور عاطفه‌ها» بیش از ۱۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال پیش ۱.۵ برابر افزایش داشته است.

وی افزود: این جشن با هدف تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریور آغاز شده و تا ۱۴ مهر ادامه دارد و شهروندان می‌توانند همچنان کمک‌های خود را واریز کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد ادامه داد: در این شهرستان یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز و ۸۰ دانشجو تحت پوشش وجود دارد که کمک‌های مردمی برای تامین هزینه‌های تحصیلی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: تامین تبلت دانش‌آموزی با توجه به برگزاری غیرحضور مدارس یکی دیگر از اولویت‌های کمیته امداد در دوران شیوع کرونا بوده که با کمک خیران و مراکز نیکوکاری چندین دستگاه تبلت نیز تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

نوذری تصریح کرد: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار آذربایجان غربی برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو در نظر گرفته شده است و همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #8877* تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این امر خیر مشارکت کنند.

 

انتهای پیام
captcha