کهگیلویه زخم‌خورده سوء‌مدیریت‌ها است
کد خبر: 4003164
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

کهگیلویه زخم‌خورده سوء‌مدیریت‌ها است

امام‌جمعه دهدشت با بیان اینکه کهگیلویه محروم نیست بلکه مظلوم است، گفت: این شهرستان زخم‌خورده سوء‌مدیریت‌هاست.

کهگیلویه زخم خورده سوء مدیریت‌ها است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام‌جمعه دهدشت امروز، 16 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: تصمیم رهبر انقلاب برای منع ورود کالای کره‌ای مصداق عینی حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، اعتماد به جوانان و توجه به تولید داخلی است. مسئولان حساسیت لازم را داشته باشند کالای استراتژیک در درون تولید شود.

وی با قدردانی از رئیس‌جمهور به دلیل سفرهای استانی گفت: مصوبات خوبی در سفر هفته گذشته به استان شکل گرفت شهرستان کهگیلویه هم مصوبات خوبی دارد.

امام‌جمعه دهدشت با بیان اینکه اجرایی‌شدن مصوبات نیازمند مدیران فعال، خلاق، توانمند و کاربلد است، افزود: انتظار می‌رود تغییرات مدیریتی در استان به زودی ایجاد شود. برخی از مدیران انگیزه برای کار کردن ندارند، به همین دلیل تغییر رنگ دادن و التماس کردن برای ماندن خیلی مناسب نیست.

امام‌جمعه دهدشت با بیان اینکه کهگیلویه محروم نیست بلکه مظلوم است و ظرفیت‌های این شهرستان مورد توجه قرار نگرفته است، افزود: کهگیلویه زخم خورده سوء مدیریت‌هاست. در این شهرستان پروژه‌هایی با قدمت تا 20 سال وجود دارد که به نتیجه نرسیده است این‌ها حاصل بی‌تدبیری و نگاه غلط است. پروژه مسکن مهر سال 87 کلنگ‌زنی شد. پروژه‌ای که با گذشت 14 سال هنوز در کارهای اولیه مانده است چه رهاوردی می‌تواند داشته باشد و مگر عمر مفید یک ساختمان چند سال است؟ چطور در یاسوج و گچساران تکمیل شده اما در دهدشت رها شده است. برخی از مدیران استان و شهرستان بود و نبودشان فرقی نمی‌کند آقای استاندار توجه کند زخم‌های کهگیلویه عمیق است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه با وجود رودخانه‌ها و زمین‌های مستعد دشت‌های شهرستان تشنه و بلااستفاده مانده است، اضافه کرد: قلب انسان به درد می‌آید زنان این شهر در وانت‌ها روانه شهرستان همجوار برای گوجه‌چینی می‌شوند مسئولان در قیامت باید پاسخگو باشند.

وی در پایان یادآور شد: با آبیاری زمین‌ها دهدشت غربی، دشت کلاچو زمینه اشتغال و تولید و رونق کشاورزی فراهم می‌شود اما نتیجه بی‌توجهی به این مسئله سرگردانی جوانان در دیگر استان‌ها و کارگری زنان در دشت‌های آباد استان‌های همجوار است.

انتهای پیام
captcha