نشست هم‌اندیشی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان در کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4005611
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

نشست هم‌اندیشی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان در کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۵ مهرماه برپا شد.

برگزاری مراسم۱۳ آبان‌ماه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 مهرماه در نشست هماهنگی برگزاری آئین ۱۳ آبان‌ماه، اظهار کرد: ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار است و عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی ناشی از این رویکرد است.

وی بیان کرد: باید خوی استکباری آمریکا به خوبی به مردم شناسانده شود و نسل جوان با جنایت‌های استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفتمان مقاومت را تنها راه عملی مبارزه با استکبار دانست و بیان کرد: امروز مقاومت و استکبار ستیزی ایران اسلامی در دنیا و بین ملت‌های جهان زبانزد است. حفظ وحدت امت اسلامی در مقابل جبهه استکبار ضروری است چرا که دشمن در حال شیطنت در کشور همسایه‌ها و به دنبال اختلاف افکنی است‌.

وی در خصوص نحوه برگزاری مراسم ادامه داد: طی مکاتباتی که با ستاد کرونا و  ارائه شد، مراسم  با  تجمع محدود مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود که مجدد نسبت به شرایط  بیماری در نزدیکترین زمان برگزاری تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی کهگیلویه و بویراحمد بر اهمیت و حساسیت و ضرورت باشکوه برگزار کردن این آئین با توجه به تحولات منطقه‌ای و جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha