معاونان سیاسی و اقتصادی استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد معرفی شدند
کد خبر: 4008123
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

معاونان سیاسی و اقتصادی استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد معرفی شدند

معاونان سیاسی، اقتصادی و مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، چهارم آبان‌ماه معرفی شدند.

معاونان سیاسی و اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، امروز چهارم آبان‌ماه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران استان، سید جواد هاشمی به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار، احسان عسگری به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و عبدالعزیز تقی‌زاده به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی استاندار معرفی شدند.

سرپرست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: نظام اقتصادی در کشور و استان تاکنون نتوانسته مطابق با شاخص‌های اسلامی گام بردارد. امید است با کمک تمامی مدیران در راستای توسعه اقتصادی استان گام برداریم.

سیدجواد هاشمی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: وحدت و همدلی مدیران و مردم در استان برای پیشبرد اهداف انقلاب بسیار مهم است.

معاون اقتصادی پیشین استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نرخ بیکاری در سال ۹۷ حدود ۱۳.۷ درصد بوده اما در پایان ۹۹ به ۱۷.۹ درصد رسیده است. کهگیلویه و بویراحمد سومین استان کشور به لحاظ کاهش نرخ بیکاری بوده است و ۳۶۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به سه هزار و ۹۶۲ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال استان در سال گذشته ۱۷ هزار و ۱۷۴ نفر بوده که خوشبختانه رشد ۱۲۷ درصدی در استان تجربه کردیم. مجموع درآمد های مالیاتی استان از ۲۱۸ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۴۹۸ میلیارد تومان رسیده است.

معاون اقتصادی پیشین استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۳۴ واحد راکد در استان با اشتغال‌زایی ۹۵۰ نفر به چرخه تولید بازگشتند. ۴۰۰ میلیون دلار در سفر اخیر رئیس جمهور به ۲ پتروشیمی استان اختصاص یافت. هم اینک ۱۳۳ طرح اقتصادی در مراحل ساخت، کلنگ زنی و غیره در دست اقدام بوده که هزینه کرد آن‌ها ۶۲ هزار میلیارد تومان است که تاکنون ۱۹ هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام
captcha