دعوت ستاد امر به معروف قم از مردم برای پیوستن به گروه‌های مطالبه‌گری
کد خبر: 4008791
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

دعوت ستاد امر به معروف قم از مردم برای پیوستن به گروه‌های مطالبه‌گری

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم ضمن دعوت از عموم علاقه‌مندان جهت ایجاد یک لشکر سایبری مطالبه‌گری به ویژه مطالبه‌گری از مسئولان، بیان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر به‌ویژه مطالبه‌گران می‌توانند در عرصه‌های مختلف همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط زیست و اداری اقدام و مطالبه‌گری کنند.

سید محمد تقی حسینی جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قمسیدمحمدتقی حسینی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، به تشریح برنامه‌های این ستاد پرداخت و گفت: یکی از سیاست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسعه کمی و کیفی گروه‌های مطالبه‌گر است.

وی با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائل مهم و اساسی بحث مطالبه‌گری به‌ویژه مطالبه‌گری از مسئولان است که در دستور کار ستاد قرار دادیم.

حسینی تصریح کرد: از آنجا که معروف و منکر در مصادیق محدود و خاص منحصر نیست، لذا آمران به معروف و ناهیان از منکر به‌ویژه مطالبه‌گران می‌توانند در عرصه‌های مختلف همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط زیست و اداری اقدام و مطالبه‌گری کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم حمایت‌های مادی، حقوقی و قضایی را از مزایای این برنامه برشمرد و اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گر را ساماندهی کنیم چاره‌ای جز انسجام‌بخشی و ایجاد وحدت رویه در بین گروه‌ها نداریم.

وی گفت: از تمامی افراد و گروه‌ها که در زمینه‌های مختلف عمل می‌کنند، دعوت می‌کنیم تا برای ایجاد یک لشکر سایبری مطالبه‌گری ستاد امر به معروف را یاری کنند.

حسینی در پایان یادآور شد: عموم علاقه‌مندان برای اخذ مجوز گروه جهادی مطالبه‌گر می‌توانند به سایت http://motalebh.ir/ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha