ستاد فهمای چهارمحال‌وبختیاری در همایش «یاوران ام‌المؤمنین» تجلیل شد
کد خبر: 4009400
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
به دنبال اجرای ۹ مرحله توزیع بسته‌های گوشت قربانی در استان:

ستاد فهمای چهارمحال‌وبختیاری در همایش «یاوران ام‌المؤمنین» تجلیل شد

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در همایش تجلیل از مسئولان و رابطین توزیع گوشت قربانی در میان محرومان سراسر کشور که با عنوان «یاوران ام‌المؤمنین» در استان قم برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد فهمای استان، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: چهارمحال‌وبختیاری به‌عنوان استان برتر در زمینه توزیع گوشت متبرک قربانی و نیز جذب خیران و اطلاع‌رسانی مناسب برای مشارکت گسترده در طرح قربانی شناخته و تجلیل شد.

مظاهری ادامه داد: این همایش با عنوان «یاوران ام‌المؤمنین» حضرت خدیجه کبری(س) با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیر مؤسسه حضرت خدیجه کبری(س) و با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا در استان قم برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: این ستاد با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه(س) قم تا کنون در ۹ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت متبرک قربانی و چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به عزتمندان توزیع کرده است.

مظاهری به سایر اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به منظور کمک رسانی به عزتمندان مناطق محروم اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان از اسفند سال ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا با حضور خودجوش در صحنه، خط ‌مشی فعالیت‌های فرهنگی هنری خود را به فعالیت های حوزه سلامت تبدیل کردند.

وی بیان کرد: بچه‌های مساجد این استان با جذب خیرین و اطلاع‌رسانی مناسب جهت مشارکت گسترده در طرح قربانی اول ماه در برنامه تلویزیونی سمت خدا، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، ضدعفونی کردن مساجد و محلات، برپایی ایستگاه‌های سلامت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه و توزیع گوشت قربانی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی، ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام
captcha