اجرای طرح شباب‌الرضا(ع) در مؤسسه قرآنی طاها بوشهر
کد خبر: 4010391
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

اجرای طرح شباب‌الرضا(ع) در مؤسسه قرآنی طاها بوشهر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر گفت: ترم آغازین و آزمون پیش‌نیاز طرح ملی شباب‌الرضا(ع) در پنج کلاس آموزشی مجازی و در سبک عبد‌الباسط و مصطفی اسماعیل ویژه دختران و پسران در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها بوشهر برگزار شد.

فرید محبی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر

فرید محبی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا، اظهار کرد: ترم آغازین و آزمون پیش‌نیاز طرح ملی شباب‌الرضا(ع) با حضور ۴۸ نفر در پنج کلاس آموزشی مجازی و در سبک عبد‌الباسط و مصطفی اسماعیل ویژه دختران و پسران با تدریس مجازی مربیان مجرب حامد یوسفی، الهه اعتمادی‌نژاد و رضا یوسفی در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها برگزار شد.

وی افزود: دوره‌های آموزش مقدماتی، پیشرفته و تخصصی شامل سه دوره دو ساله است که در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها از سوی زهرا کشاورزنیا اجرا و با نظارت آقایان مهران خورده‌بین، معاون کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر و سیداسدالله حسینی، مسئول کانون قرآن خادمیاران رضوی در پایتخت قرآنی ایران برگزار می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر در ادامه تربیت قاریان توانمند را یکی از اهداف طرح ملی شباب‌الرضا(ع) بیان کرد و گفت: تعداد سه کلاس ویژه دختران برای اجرای ترم جدید در استان بوشهر مصوب شده است و کلاس‌های آموزشی مجازی شامل دوره‌های تجوید، مفاهیم و قرائت تقلیدی از آذرماه آغاز خواهد شد.

سیده‌فردوس رضوی

انتهای پیام
captcha