اسامی قاریان چهارمین محفل مجازی قرآن اعلام شد
کد خبر: 4013599
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

اسامی قاریان چهارمین محفل مجازی قرآن اعلام شد

چهارمین محفل مجازی قرآن کریم از امشب به مدت پنج شب به صورت مجازی و با حضور قاریان، حافظان و مبتهلان قرآن کریم برگزار می‌شود.

محفل مجازی انس با قرآن کریم

به گزارش ایکنا، چهارمین محفل مجازی انس با قرآن کریم از امروز 25 آبان‌ماه و به مدت پنج شب با تلاوت قاریان، حافظان و مبتهلان بین‌المللی و ممتاز کشورمان برگزار می‌شود.

بر همین اساس در اولین محفل از این مجموعه محافل، از ساعت 21 امشب 25 آبان‌ماه شاهد تلاوت مهدی طریقی، قاری ممتاز و ابتهال‌خوانی سیداحمد نجف، خواهیم بود. این محفل هدیه به روح مطهر شهدای قرآنی منا در نظر گرفته شده است.

همچنین در محفل دیگری که شامگاه چهارشنبه 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود، محمدحسن نوروزی‌منش، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد. در این محفل حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، حافظ کل قرآن کریم نیز به اجرای برنامه می‌پردازد. این محفل نورانی به روح مطهر شهدای مدافع حرم تقدیم شده است.

سومین محفل از این مجموعه محافل نیز شامگاه پنجشنبه 27 آبان‌ماه با تلاوت علی خشنود و رضا اصغرزاده، دو نفر از قاریان ممتاز کشورمان همراه خواهد بود. ثواب این محفل به روح مطهر شهدای آتش‌نشان تقدیم شده است.

تلاوت حمید شیخ‌زاده، قاری ممتاز و مصطفی دهقان، قاری نوجوان کشورمان نیز جزء برنامه‌های چهارمین محفل از این مجموعه محافل است که جمعه 28 آبان‌ماه برگزار می‌شود. ثواب این تلاوت به پنج شهید گمنام تپه ابوذر شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.

آخرین محفل نیز شامگاه شنبه 29 آبان‌ماه با تلاوت مسعود لطفی و علی متولی، دو قاری ممتاز کشورمان همراه خواهد بود. ثواب این محفل نیز به روح مطهر شهید محمد خدارحمی، حافظ کل قرآن تقدیم شده است.

این محافل به همت پیام بحیرایی، قاری و فعال فضای مجازی هر شب از ساعت 21 آغاز می‌شود و به صورت زنده از صفحات payambahiraee90 و khabar_qurani پخش می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha