مسئله گرانی در یاسوج ساماندهی شود
کد خبر: 4021499
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

مسئله گرانی در یاسوج ساماندهی شود

امام جمعه شهر یاسوج گفت: مسئله گرانی در شهر یاسوج آزاردهنده است این گرانی در یاسوج استثنایی است و در هیچ کجای کشور نیست.مسئولان ذی‌ربط هم نظارت کنند و برخورد با چنین افراد گرانفروش را جدی بگیرند.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج امروز، 26 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: آن حضرت بانوی مکرمه و فخر عالم بشریت شخصیتی که خداوند او را از این عرش به این زمین خاکی فرستاد تا زینت‌بخش عالم مادی باشد، اما به بدترین وجه او در روی زمین شکنجه کردند بعد از رحلت پیامبر او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و بعد از رحلت پیامبر سراسر آه و اشک و درد و رنج بود.
وی افزود: آن حضرت الگوی جهان بود. او کسی است که پیامبر او را پاره تن خود حساب می‌کند شخصیتی که هر انسان گرفتار در دنیا و آخرت به او توسل می‌جوید.
امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت‌الله دکتر مفتح، اضافه کرد: این روز را به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام نهادند انسان هم دین می‌خواهد هم دنیا هم باید در آن عبادت و معنویت و اخلاق و معرفت باشد و هم باید علم در عرصه‌های مختلف زندگی مردم به کمک جامعه بیاید پس هم به حوزه و هم دانشگاه نیاز ضروری و مبرم داریم دانشگاه و حوزه دو بال پرواز و پیشرفت و شکوفایی ملت ایران هستند وقتی در کنار هم قرار بگیرند شکوه ملت چند برابر می‌شود همچنان که با همکاری این دو قشر انقلاب به پیروزی رسید.
آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از اظهارات خویش، با بیان اینکه مسئله گرانی در شهر یاسوج آزار دهنده است این گرانی در یاسوج استثنایی است و اصلا در هیچ کجای کشور نیست، تصریح کرد: گرانی‌های عجیب و غریب برخی مربوط به دلیل عدم نظارت و برخی هم به دلیل بی‌انصافی است.
وی ابراز کرد: قیمت برخی کالاها در یاسوج ده‌ها برابر شهرهای دیگر ایران است این ظلم بوده و فکر نکنیم با ظلم و بی انصافی به جایی می‌رسیم لذا انصاف داشته باشیم و مسئولان ذی‌ربط هم نظارت کنند و برخورد با چنین افراد گرانفروش را جدی بگیرند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: امروز ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل و راهداری جاده‌ای است که این روز را به همه رانندگان و همه راهداران و همه کسانی که در این حوزه به مردم خدمت می‌کنند، تبریک می‌گوییم اگر آنها نباشند اقتصاد کشور فلج خواهد شد.

انتهای پیام
captcha