ارسال ۳۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان
کد خبر: 4021601
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

ارسال ۳۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ارسال ۳۵۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان لرستان، گفت: تعداد ۳۰۰ اثر به مرحله داوری راه یافته است.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عصر جمعه، ۲۶ آذر با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان لرستان، گفت: با فراخوان این جشنواره استانی تعداد ۳۵۰ اثر به دبیرخانه رسید که از این تعداد ۳۰۰ اثر به مرحله داوری رسیده است.

وی با بیان اینکه آثار راه‌یافته به جشنواره در بخش‌های مختلف در حال داوری هستند، اضافه کرد: با توجه به تصمیمات شورای برگزاری، اختتامیه جشنواره نیمه دوم دی‌ماه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و فرعی برگزار می‌شود، افزود: بخش اصلی شامل ۱۰ رشته یادداشت، سرمقاله، مقاله، گزارش(خبری ـ تحلیلی(مصاحبه، تیتر، عکس (خبری و غیرخبری(طنز اجتماعی و کاریکاتور، طنز مکتوب کاریکلماتور، طراحی و صفحه‌آرایی، خبر و کلیپ است.

فتایی ادامه داد: بخش فرعی شامل دو شاخه شعار سال  عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری و کرونا و مدافعان سلامت است.

انتهای پیام
captcha