اعلام آمادگی اتحادیه قرآنی استان یزد برای انجام امور ثبتی مؤسسات قرآنی
کد خبر: 4034139
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
شایق خبر داد:

اعلام آمادگی اتحادیه قرآنی استان یزد برای انجام امور ثبتی مؤسسات قرآنی

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به پیچیدگی ثبت تغییرات مؤسسات در سامانه ثبت شرکت‌ها، گفت: در اتحادیه آمادگی هر نوع همکاری درباره ثبت یا تغییرات مؤسسات قرآنی را داریم.

آمادگی اتحادیه قرآنی استان یزد برای انجام امور ثبتی مؤسسات قرآنیمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به پیچیدگی ثبت تغییرات مؤسسات در سامانه ثبت شرکت‌ها، گفت: ما در اتحادیه آمادگی هر نوع همکاری درباره ثبت یا تغییرات مؤسسات قرآنی را داریم.

وی با اشاره به اینکه در تمام امور ثبت تغییرات مؤسسات، اساسنامه، انواع صورت‌جلسات، ثبت درخواست پلمپ دفاتر مالی آمادگی مشاوره و انجام امور را داریم، تصریح کرد: خدمات ثبتی در سال‌های گذشته به صورت دستی انجام می‌شد اما در حال حاضر این خدمات به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

شایق اضافه کرد: مدیران قرآنی استان برای رفع مشکلات خود می‌توانند با شماره تلفن‌های12_37331711- 035 تماس بگیرند و در صورت نیاز با خط 09901771310 در واتساپ ارتباط برقرار کنند.

وی بیان کرد: مدیران مؤسسات قرآنی پلمپ دفاتر مالی را به پایان سال موکول نکنند و تا قبل از آن اقدام کنند تا با مشکلی روبه رو نشوند.

انتهای پیام
captcha