برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در مازندران
کد خبر: 4050818
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء، قرائت، تواشیح، اذان و ابتهال در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندرانحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء، قرائت، تواشیح، اذان و ابتهال در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه قرآنی استان برگزار می‌شود، افزود: لازم است کارشناسان فرهنگی و قرآنی اداره اوقاف هرشهرستان نسبت به نام‌نویسی متسابقین اقدام کنند.

حیدری مهلت نام‌نویسی را تا ۲۵ ما رمضان دانست و تصریح کرد: مرحله مقدماتی مسابقات شهرستان‌ها از ۲۵ تا پایان ماه رمضان در یکی از مؤسسات قرآنی شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله نهایی این مسابقات صبح جمعه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در مؤسسه قرآنی نورالهدای ساری در دو بخش آقایان و بانوان و سنین زیر و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همه آثار در رشته‌های تواشیح و ابتهال تا ۳۰ رمضان آماده و به آدرس تلگرام دبیرخانه به شماره ۰۹۳۹۲۷۵۱۳۴۸ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha