بیانیه جنبش جهاد اسلامی در محکومیت شهادت دختر فلسطینی
کد خبر: 4050907
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

بیانیه جنبش جهاد اسلامی در محکومیت شهادت دختر فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای شهادت حنان محمود خضور، دانشجوی دختر فلسطینی اهل روستای «فقوعه» از توابع جنین بر اثر تیراندازی بی‌هدف نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین را تسلیت گفت و این جنایت را محکوم کرد.

بیانیه جنبش جهاد اسلامی در محکومیت شهادت دختر فلسطینیبه گزارش ایکنا، جهاد اسلامی در این بیانیه جنایت مستمر علیه مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اشغالگران صهیونیست، پنجه‌های نفرت، دیوصفتی و تروریسم را برای مردم فلسطین به ویژه اهالی کرانه باختری به شکل تیراندازی بی‌هدف نشان می‌دهند.

در این بیانیه بر ضرورت وحدت مردم فلسطین و نیروهای آن برای تقویت تلاش‌های ملی با هدف مقابله با رژیم صهیونیستی با تمام قدرت و شجاعت به‌ ویژه با توجه به تعدی به این سرزمین و مقدسات آن تأکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین، رژیم صهیونیستی و سران جنایتکار آن را مسئول کامل عواقب این جنایات شنیع دانست و تأکید کرد که رزمندگان، مردم و قهرمانان فلسطین هرگز در برابر آن سکوت نمی کنند و با مقاومت و پایداری خود درس سختی به دشمن می دهند.

گفتنی است؛ بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین «حنان محمود خضور» که در درگیری‌های هفته گذشته در جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

کرانه باختری اشغالی و شهر قدس اشغالی در چند وقت اخیر شاهد تشدید تنش‌ها بین فلسطینی‌ها و نظامیان اشغالگر بوده و این تنش‌ها منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و بازداشت صد‌ها تن دیگر شده است.

انتهای پیام
captcha