برگزاری مراسم شب‌های قدر در قم با ۷۰ درصد ظرفیت
کد خبر: 4050961
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

برگزاری مراسم شب‌های قدر در قم با ۷۰ درصد ظرفیت

فرماندار قم گفت: مراسم‌ شب‌های قدر در مکان‌های مسقف با ۷۰ درصد ظرفیت برگزار و در برگزاری برنامه‌های شب های قدر در فضای باز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

عباس ذاکریان، فرماندار قمبه گزارش ایکنا از قم، عباس ذاکریان، فرماندار قم در حاشیه جلسه مرحله ششم طرح شهید سلیمانی که امروز 30 فروردین‌ماه انجام شد، اظهار کرد: مراسم‌ شب‌های قدر در مکان‌های مسقف با 70 درصد ظرفیت برگزار و در برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر در فضای باز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به پایین بودن آمار واکسیناسیون در قم، ادامه داد: افرادی که واکسن نزده‌اند شناسایی و به‌صورت فرد به فرد اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

ذاکریان با اشاره به اهداف طرح شهید سلیمانی در قم گفت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را از اهداف مهم این طرح است، در این جلسه مصوب شد نیرو‌های بسیج و هلال احمر برای تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توزیع ماسک در شب‌های قدر بین مردم آماده باشند.

وی از تشکیل تیم‌های مشترک نظارتی متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت و دستگاه‌های مختلف خبر داد و یادآور شد: با این اقدام تفاوت و اختلاف آمار دستگاه‌های مختلف در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون با مرکز بهداشت از بین می‌رود.

انتهای پیام
captcha