آغاز ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در گلستان
کد خبر: 4052743
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

آغاز ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در گلستان

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی در‌گلستان‌ از‌ آغاز ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در استان خبر داد و گفت: شورای هیئات مذهبی باید حداکثر تا دهم اردیبهشت ماه نسبت‌به ثبت‌ هیئت خود در سامانه طوبی اقدام کنند تا حق رای در این انتخابات را داشته باشند.

انتخابات شورای هیئت مذهبیعباس علیخانی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان اظهار کرد: ثبت‌ نام داوطلبان نامزدی درانتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های‌ گرگان، مینودشت، بندرترکمن، گنبدکاووس، علی‌آباد، آزاد‌شهر، آق‌قلا، گالیکش‌، رامیان، کلاله و کردکوی از روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی درگلستان افزود: افرادی حق رای دارند که هیئت آنها در سامانه طوبی ثبت شده و برای نامزد شدن نیز باید حداقل پنج سال سابقه مسئولیت هیئت را داشته باشد.

علیخانی با بیان اینکه تاکنون قریب به 400 هیئت مذهبی در گرگان در سامانه طوبی ثبت‌ شده است، افزود: شورای هیئات‌ مذهبی باید حداکثر تا دهم اردیبهشت ماه نسبت‌به ثبت‌ هیئت خود در سامانه طوبی اقدام کنند تا حق رای در این انتخابات را داشته باشند و انتخابات ششمین دوره شورای هیئات مذهبی همزمان با سراسر کشور در 11 شهرستان استان گلستان در ۳۰ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha