انتقاد امام جمعه دهدشت از دخالت نمایندگان در انتصابات
کد خبر: 4060000
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

انتقاد امام جمعه دهدشت از دخالت نمایندگان در انتصابات

امام جمعه دهدشت گفت: اگر نماینده مجلسی در انتصابات دخالت کند نقد صریح قانون اساسی و عدم توجه به مسئله ولایت‌پذیری را در پی دارد که شورای نگهبان باید به این مسئله رسیدگی کند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، 6 خردادماه در نماز جمعه این هفته دهدشت، فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: کشورداری آسان نیست، حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب مهم است، شعار دادن آسان است باید انقلابی‌بودن را در عمل به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به شاخصه‌های نماینده انقلابی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، افزود: حضرت آقا سه بار فرمودند نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند، دیگر ولی فقیه باید با چه زبانی صحبت کند؟ چقدر فریاد بزند؟ کار نماینده نظارت در قانون‌گذاری است، مشاوره دهید مشکلات را بیان کنید اما دخالت نکنید.اگر نماینده مجلسی در انتصابات دخالت کند نقد صریح قانون اساسی و عدم توجه به مسئله ولایت‌پذیری را در پی دارد که شورای نگهبان باید به این مسئله رسیدگی کند.

امام جمعه دهدشت شهادت یکی از پاسداران سپاه سرافراز را یادآور شد و بیان کرد: این ترور ناجوانمردانه بی‌پاسخ نمی‌ماند، اگر اسرائیل فکر می‌کند با حمایت اربابانش، جبهه مقاومت دست از جولان بر‌ ‌می‌دارد کور خوانده، مسئله جولان مهم است و سرزمین‌های اشغالی از این رژیم غاصب پس گرفته خواهند شد. اگر ولی فقیه دستور فرمان بدهد تل‌آویو و حیفا را شخم خواهیم زد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اجاره‌خانه‌های سرسام آور در دهدشت، عنوان کرد: خانم بی‌سرپرست دارای چند فرزند که امرار و معاش خود را تنها از طریق یارانه می‌گذراند چگونه توان پرداخت این هزینه‌های گزاف را دارد؟ شیعه بودن به نماز خواندن نیست؟ مالکان، بنگاه‌داران و مشاوران املاک رحم کنید ما شیعه هستیم، یکی را پیدا کنید ملکی با خودش به آن دنیا برده باشد، نکنید این کارها را، وظیفه اخلاقی و انسانی کجا رفته؟ مسئولان نظارت کنند.

انتهای پیام
captcha