بدون اغماض با مقصران حادثه قطار مشهد ـ یزد برخورد شود
کد خبر: 4063760
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

بدون اغماض با مقصران حادثه قطار مشهد ـ یزد برخورد شود

استاد حوزه علمیه گفت: باید با مقصران حادثه قطار مشهد ـ‌ یزد که منجر به درگذشت تعدادی از همشهریان یزدی شد، بدون اغماض برخورد شود.

محمدکاظم راشد یزدی، استاد حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی، سخنران مطرح کشوری، امروز، 22 خردادماه در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی و مجلس ترحیم درگذشتگان حادثه قطار مسافربری مشهد ـ یزد که با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشور برگزار شد اظهار کرد: حادثه دلخراش قطار مشهد ـ یزد یک حادثه و اتفاق غیرمترقبه نبود و مصیبتی بزرگ را بر این دیار و خانواده‌های داغدیده وارد کرد.

وی ادامه داد: مقصران این حادثه باید بدون اغماض برخورد شوند و اگر من به جای مسئولان وزارت راه بودم، استعفا می‌دادم تا دیگر چنین حادثه‌ای تکرار نشود.

راشدیزدی با بیان اینکه تخصص، دلسوز بودن و مدیریت سه رکن گزینش در نظام اسلامی است، مهمترین اصل آن را مدیریت دانست که باید با جدیت همراه باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حجت‌الاسلام دعایی یکی از یاران رهبر کبیر انقلاب بود که همواره در خط امام حرکت می‌کرد و همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برداشت.

راشدیزدی ساده‌زیستی، تواضع و فروتنی و همچنین مردم‌داری را از مهمترین ویژگی‌های این روحانی فقید برشمرد.

وی با اشاره به اینکه روحانیت باید بین مردم حضور داشته باشد و نباید تک بعدی عمل کنیم بیان کرد: مرحوم دعایی یکی از مسئولانی است که همواره با مردم بود و با همه گروه‌ها ارتباط داشت. 

انتهای پیام
captcha