رژیم صهیونیستی در حال تجربه تزلزلی بی‌سابقه است
کد خبر: 4069966
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
وزیر دفاع یمن:

رژیم صهیونیستی در حال تجربه تزلزلی بی‌سابقه است

سرتیپ محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن یکشنبه شب گفت که رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود بسر می‌برد و در حال تجربه تزلزلی بی‌سابقه است.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، ناصر العاطفی ضمن بیان این مطلب در یکی از مناطق جنگی در استان مأرب شب گذشته، 19 تیر گفت: توطئه‌ای قدیمی از سوی کشورهای ائتلاف علیه یمن و حامیان آن وجود داشته و دارد که در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

وی ضمن هشدار به کشورهای ائتلاف متجاوز تصریح کرد: هجوم ددمنشانه ائتلاف سعودی علیه یمن برای به زانو آوردن یمنی‌ها و اشغال خاک آنها و چپاول منابع این کشور صورت می‌گیرد. اگر دامنه تجاوزات، محاصره و هجوم شدت گیرد، یمنی‌ها آن‌ها را از سلطنت ریشه‌کن کرده و پوزه آنها را به خاک می‌مالند.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن همچنین درباره پیامدهای تداوم محاصره تحمیلی نیروهای ائتلاف هشدار داد و گفت: رژیم اسرائیل در بدترین شرایط خود بسر می‌برد؛ به همین خاطر برای کسب پشتیبانی دست به دامان کشورهای متجاوز علیه یمن شده است، در عین حال رژیم‌های عربی برای کسب حمایت در صدد تسریع عادی‌سازی روابط با تل‌آویو هستند، اما راه گریزی برای گریزپا وجود ندارد.

چندی پیش نیز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صورت واضح اذعان کرد که این رژیم به فروپاشی نزدیک می‌شود.

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی در واکنش به سخنان و هشدارهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بر مقاومت و ایستادگی در تمام عرصه‌ها تأکید و اعلام کرد: ما به زوال رژیم صهیونیستی اطمینان داریم و این وعده حتمی و قطعی قرآن کریم است اما اینکه تصمیم‌گیرندگان اسرائیلی به آن اعتراف کنند در نتیجه فشار مواضع فلسطینی و مقاومت ملت فلسطین بوده و نشانه این است که اسرائیل در مسیر زوال و نابودی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha