حضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینی
کد خبر: 4070148
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

حضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینی

کمیته ناظر بر برنامه رشد استعدادهای قرآنی مرکز بین‌المللی قرآن در حرم مطهر حسینی میزبان تعدادی از شخصیت‌های قرآنی و مذهبی بود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حسینی، استاد احمد الشامی، مدیر اجرایی این برنامه تصریح کرد: فعالیت‌های برنامه توسعه استعدادهای قرآنی در عراق در پنجمین دوره آن مانند سابق تنها به بخش‌های آموزشی محدود نشده، بلکه میزبان شماری از شخصیت‌های قرآنی نیز بوده است.

وی افزود: در این برنامه شاهد حضور شیخ زمان الحسناوی، واعظ حسینی بودیم؛ وی در سخنرانی خود به تبیین محوریت قرآن کریم به عنوان نقطه شروع علم و زمینه‌ساز ظهور آن از نظر عقلی و علمی پرداخت و همچنین تجربه شخصی خود از برکت قرآن کریم در فعالیت خویش را نیز بیان کرد.

الشامی در ادامه تصریح کرد: این برنامه همچنین میزبان شیخ جواد النصراوی، مدیر مؤسسه قرآن کریم حرم مطهر حضرت عباس (ع) نیز بود. وی در سخنرانی خود از مردان خدا و ویژگی‌های آن‌ها سخن گفت که مفاهیم قرآن کریم در اعمال و اخلاق آن‌ها تجسم یافته است و هر یک از شرکت‌کنندگان باید خود عاملی برای استعدادیابی قرآنی در شهر خود باشند.

این برنامه شاهد حضور کریم منصوری، قاری بین‌المللی نیز بود که پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، از تجربه خود در عرصه قرائت قرآن کریم سخن گفت و توصیه‌هایی نیز در این زمینه برای حاضران مطرح کرد.

حضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینیحضور شخصیت‌های قرآنی و مذهبی در برنامه استعدادیابی دارالقرآن حسینی

انتهای پیام
captcha