یاوران ولایت در سنگرهای تعلیم و تربیت پرورش پیدا می‌کنند
کد خبر: 4071281
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

یاوران ولایت در سنگرهای تعلیم و تربیت پرورش پیدا می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یاوران ولایت در سنگرهای تعلیم و تربیت پرورش پیدا می‌کنند، بنابراین نظام آموزش و پرورش در این زمینه مسئولیت خطیری برعهده دارد.

یاوران ولایت در سنگرهای تعلیم و تربیت پرورش پیدا می‌کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 25 تیر در اختتامیه دوره توانمندسازی فرماندهان پیشگام که با حضور 180 دانش آموز پسر در پادگان حر خوی برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای تربیت نسل جدید بیش از گذشته تلاش کند، چراکه نسل ولایتمدار و انقلابی در سنگرهای تعلیم و تربیت پرورش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه گروه همسالان، خانواده‌ها، شبکه‌های اجتماعی و اجتماع در شکل‌گیری افکار، باورها و شخصیت نسل جدید تاثیر بسیار زیادی دارد، اضافه کرد: ولی هیچ کدام از آنها به اندازه یک معلم و محیط مدرسه اثرگذار نیست.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه، آموزش و پرورش استان 143 شهيد فرهنگی و 777 شهيد دانش‌آموز تقديم انقلاب كرده است، ادامه داد: همین موضوع نشان می‌دهد، همراهی نسل جدید با انقلاب تا چه اندازه در حفظ ارزش‌ها موثر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح یاوران ولايت، درراستای تزكيه‌نفس دانش آموزان و دستيابی به اهداف تربيتي طراحی شده است و اجرا می‌شود، گفت: سنگرهای تعليم و تربيت بايد مستحكم تعبیه شوند، چراكه در غيراين‌صورت زمينه برای نفوذ دشمن فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه با مروری گذرا و مطالعه اجمالی در فرایند نهضت امام خمینی و قوام نظام اسلامی به خوبی می‌توان متوجه شد که اگر برخی ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف وجود نداشت، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و نظام اسلامی هم تاسیس نمی‌شد، گفت: در صدر اسلام نیز اگر برخی ویژگی‌ها و خصایص وجود نداشت، نه اسلام شکل گرفته بود و نه دوام پیدا می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: بنابراین نسل جدید کشورمان اعم از جوانان و نوجوانان باید با ارزش‌هایی که به پیروزی انقلاب منجر شد، آشنا شوند و درراستای جامه عمل پوشاندن به اهداف گام بردارند.

انتهای پیام
captcha