مشارکت 500 بانوی حافظ قرآن در مسابقات «فرقان» عراق
کد خبر: 4071509
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

مشارکت 500 بانوی حافظ قرآن در مسابقات «فرقان» عراق

مسابقات حفظ قرآن کریم «فرقان» با مشارکت 500 بانوی حافظ از سراسر عراق از سوی مؤسسه قرآنی بانوان آستان مقدس عباسی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه جهانی کفیل، مؤسسه قرآنی بانوان آستان عباسی روز جمعه، 24 تیرماه پنجمین دوره از مسابقات مقدماتی حفظ قرآن بانوان را با حضور 500 حافظ قرآن از پنج استان عراق آغاز کرد.

منار الجبوری مسئول این مؤسسه به شبکه جهانی کفیل گفت: این مسابقات با هدف آماده سازی حافظان قرآنی و معرفی آنها برای شرکت در مسابقات قرآنی داخلی و بین‌المللی انجام شد که در دوره‌های قبل، بازتاب مثبتی بر عملکرد شرکت‌کنندگان داشت.

وی افزود: امروز شاهد برداشت ثمره سال‌ها تلاش و کوشش در راه قرآن کریم هستیم که 126 نفر از شرکت‌کنندگان از استان نجف، روز اول مسابقات را آغاز کردند.

الجبوری تأکید کرد: این مسابقات طبق برنامه‌ای که از قبل توسط مؤسسه تهیه شده و تمامی امکانات رفاهی و فضای آرامش را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند، زیر نظر هیئت داوران تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه منحصر به دانشجویان مؤسسه نیست، بلکه ویژه عموم حافظان کتاب الله است و مؤسسه در حال آماده‌شدن برای استقبال از شرکت‌کنندگان از استان‌های عراق است که شعبه‌ای از مؤسسه در آنجا وجود ندارد.

شایان ذکر است روز اول مسابقات با رقابت نزدیک شرکت‌کنندگان در برابر هیئت داوران برگزار شد و استعدادهای قرآنی زیادی با قابلیت‌های بالا از نظر حفظ صوت و لحن در آن مشارکت کردند.

انتهای پیام
captcha