مطالبه‌گری امام‌جمعه دهدشت این‌بار از قرارگاه مرکزی در تهران
کد خبر: 4074015
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

مطالبه‌گری امام‌جمعه دهدشت این‌بار از قرارگاه مرکزی در تهران

امام‌جمعه دهدشت در برنامه زنده تلویزیونی قرارگاه در تهران، ضمن بیان بخشی از عملکرد ستاد نماز جمعه، مجددا صدای مردم منطقه خود شد و محرومیت‌ها را فریاد زد.

برنامه زنده تلویزیونی قرارگاهبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام‌جمعه دهدشت شامگاه پنجم مردادماه در پخش برنامه زنده تلویزیونی قرارگاه از شبکه قرآن، که به مناسبت پنجم مردادماه، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه مأمن و محل مراجعات عمومی مردم است، نماز جمعه‌ای موفق است که از شنبه صبح شروع شود و جمعه ظهر به پایان برسد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه را از فضای خطبه‌خوانی خارج کرده‌ایم، افزود: امام‌جمعه صرفا یک پیش‌نماز نیست، امام آن منطقه است و باید در همه حوزه‌ها ورود کند.

امام‌جمعه دهدشت روستاگردی و رفع مشکلات مردم را یکی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه دهدشت برشمرد و تصریح کرد: خروجی آن حضور بیشتر مردم در نماز است و مردم احساس می‌کنند نماز جمعه کارآیی دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این برنامه صدای مردم محروم دیشموک شد و با بیان اینکه دیشموک آیینه تمام‌نمای محرومیت است، گفت: چندین مرحله در این بخش حضور پیدا کردیم و مشکلات آن‌ها را در خطبه‌های نماز جمعه فریاد زدیم و سفر اخیر رییس مجلس به منطقه محروم دیشموک حاصل همین مطالبه‌گری‌ها بوده است. با دعوت از مسئولان بین مردم و شنیدن مطالباتشان، مشکلات مردم را احصا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امام‌جمعه به تنهایی نمی‌تواند کارها را پیش ببرد، اظهار کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص میدان دادن به جوانان، ستاد نماز جمعه دهدشت اقدام به تشکیل تیم جوان در بدنه این ستاد جهت پیشبرد بهتر برنامه‌های خود کرده است.

امام‌جمعه دهدشت از پیگیری مشکلات مسکن مهر تا آزادسازی زمین‌های بسیجیان بعد از بلاتکلیفی ۲۷ ساله به‌عنوان دیگر مطالبه‌گری‌های ستاد نماز جمعه دهدشت نام برد و اضافه کرد: این ستاد به یاری ناشنوایان شهرستان شتافت و در راستای اشتغال آن‌ها، پیگیری و اقدامات لازم برای ایجاد کارواش برای این قشر از افراد جامعه کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این برنامه از مهم‌ترین مطالبه مردم کهگیلویه «آبریز» سخن به میان آورد و یادآور شد: اگر این سد احداث شود بیش از ۳۰ هزار هکتار زمین‌های این شهرستان زیر کشت خواهد رفت، در راستای مطالبه‌گری چندین باره برای احداث این سد در خطبه‌های نماز جمعه، رئیس مجلس بین مردم منطقه حضور پیدا کرد و مطالبات آن‌ها را شنید.

انتهای پیام
captcha