فعالیت 202 هیئت عزاداری در ساوجبلاغ
کد خبر: 4076369
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

فعالیت 202 هیئت عزاداری در ساوجبلاغ

مسئول تشکل‌های دینی مذهبی ساوجبلاغ گفت: در ایام عزاداری ماه محرم و صفر، 202 هیئت دارای مجوز در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

عزاداری محرمحسین بیات، مسئول تشکل‌های دینی مذهبی شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: 202 هیئت دارای مجوز در ایام محرم و صفر میزبان عزاداران حسینی هستند. همچنین مجوز برپایی 60 ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از مردم در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: در این ایام برای اطعام عزاداران سالار شهیدان با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان، حواله 15 تن برنج، پنج تن شکر، سه تن گوشت قرمز و یک تن مرغ به هیئت‌های مذهبی ارائه شده است.

مسئول تشکل‌های دینی مذهبی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ضرورت اخذ مجوز هیئت‌های مذهبی و عزاداری برای برگزاری مراسم محرم و صفر بیان کرد: همه هیئت‌ها چه آنهایی که قبلا مجوز گرفته‌اند و چه هیئت‌هایی که مجوز ندارند برای برگزاری مراسم باید از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز بگیرند.

وی در پایان درباره ضرورت ثبت‌نام هیئت‌های مذهبی در سامانه طوبی برای دریافت مجوز توضیح داد و گفت: ثبت‌نام هیئت‌های مذهبی در این سامانه روند ساماندهی و تکمیل بانک اطلاعاتی هیئت‌ها را تسریع می‌بخشد و در نتیجه ارائه خدمات به آنها نیز آسان‌تر می‌شود.

انتهای پیام
captcha