تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان‌جنوبی و بنیاد علوی امضا شد
کد خبر: 4079761
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان‌جنوبی و بنیاد علوی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری به منظور توسعه زیرساخت‌های استان خراسان جنوبی و تامین معیشت پایدار بین استانداری و بنیاد علوی امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری استانداری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، این تفاهم‌نامه در تهران به امضای جواد قناعت؛ استاندار خراسان جنوبی و وحید خاوه‌ای؛ مدیرعامل بنیاد علوی رسید.

این تفاهم‌نامه همکاری در راستای تحقق اجرای شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، گسترش عدالت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، فقرزدایی، رشد اقتصادی و توسعه متوازن استان خراسان جنوبی با استفاده از راهبردهای توان‌افزایی و ظرفیت‌سازیِ بر پایه مشارکت مردم منعقد شد.

مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و اشتغالزا، تامین معیشت پایدار، امور فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی و خدمات محیطی موضوع این تفاهم‌نامه هفت ماده‌ای با ۲ پیوست را تشکیل می‌دهد.

از اهداف کلی این تفاهم‌نامه، کمک به تامین زیرساخت‌های عمرانی و زیربنایی همچنین ایجاد زمینه رفاه عمومی و اشتغال پایدار به منظور ارتقای سطح بهره‌مندی، درآمد و معیشت مردم استان با تاکید بر درمیان به عنوان شهرستان هدف بنیاد علوی با استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های موجود برای ارتقای بهره‌مندی است.

مدت اعتبار این تفاهم‌نامه ۲ سال (سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) است و با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha