پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 4081386
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه

دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث دانشجو می‎‌پذیرد.

دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه

مجید چهری، رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه در مقطع کارشناسی خبر داد و اظهار کرد: دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث از بین بانوان و آقایان دانشجو می‎‌پذیرد.

وی افزود: پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی و در رشته علوم قرآن و حدیث (کد رشته ۱۴۶۴۹) و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور به صورت رایگان است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۸۳۳۸۳۶۰۲۵۵ و ۰۸۳۳۸۳۶۲۹۳۴ تماس و یا به آدرس اینترنتی https://www.quran.ac.ir مراجعه کنند.

چهری در پایان بیان کرد: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید تنها به‌صورت روزانه و به دو شیوه آزمون سراسری و سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
زما ذوالفعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۸
0
0
انصافا دکتر محمدنبی احمدی و دکتر صفرزاده بالا دستشون نیومده
captcha