تأکید حماس بر مقابله با توطئه‌های اشغالگران در قدس
کد خبر: 4082330
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

تأکید حماس بر مقابله با توطئه‌های اشغالگران در قدس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین خواستار به کارگرفتن تمام ابزارهای دفاعی و مقابله با توطئه‌های اشغالگران علیه قدس شد.

به گزارش ايکنا، به نقل از القدس العربی، جنبش حماس در پاسخ به طرح‌هایی که شهرک‌نشینان قصد دارند علیه روستای «نبی صموئیل» به اجرا درآورند، مجدداً از ساکنان قدس خواست با اقدامات علیه مسجدالاقصی و شهر قدس مقابله کرده و همه ابزارها برای دفاع از آن‌ها را فعال کنند.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: توطئه تروریستی برای یورش به هزاران شهرک‌نشین به روستای نبی صموئیل و مسجد آن در غرب قدس در جمعه جنایت جدیدی در راستای یهودی‌سازی و آوارگی مردم قدس است.

اين جنبش تأکید کرد که این امر مستلزم بسیج مردم ثابت قدم اين روستا و همه کسانی است که می‌توانند برای حفاظت از آن و مقابله با شهرک‌نشینان با قدرت تمام خود را به آنجا برسانند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: این طرح که همزمان با برنامه‌ریزی اسرائیل برای تصویب طرح جدیدی جهت ساخت 700 واحد مسکونی در هفته آینده در شهرک «جفعات شکید» در نزدیکی روستای «بیت صفافا» در جنوب قدس اشغالی است، گستره شهرک‌سازی در قدس را نشان می‌دهد. این درحالی است که جامعه بین‌الملل هم نسبت به آن سکوت پیشه کرده است.

جنبش حماس، پایداری مردم فلسطین در برابر اشغالگری را ستود و از مردم کرانه باختری خواست تا همه ابزارها را برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی به کارگیرند و مقاومت در برابر این اقدام صهیونیست‌ها را تشدید کنند.

انتهای پیام
captcha