اعزام تیم‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی به مهران
کد خبر: 4083493
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

اعزام تیم‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی به مهران

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی معین استان ایلام است، از اعزام تیم‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی این استان به ایلام خبر داد.

اعام تیم اورژانس استان مرکزی به مهران

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی ستاد اربعین استان مرکزی، مهدی پزشک‌نیا، دبیر ستاد اربعین در استان، امروز، 14 شهریور، در حاشیه اعزام تیم‌های اورژانس شامل 4 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به همراه پرسنل و تجهیزات مربوطه به منظور ارائه خدمات به زائرین حسینی استان ایلام، با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین امسال به نقش پررنگ عوامل ستاد اربعین استان مرکزی در مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: تمام تلاش‌های این ستاد در راستای خدمات‌دهی به زائرین در استان مرکزی و استان ایلام است. همچنین در همین رابطه همکاری لازم نیز با مواکب مستقر در کشور عراق تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی استان معین ایلام است، افرود: امروز شاهد اعزام تیم‌های اورژانس به ایلام هستیم و امیدواریم تلاش‌های انجام شده جوابگوی نیازها و کمبودهای این استان در پیک اربعین باشد. هرچند با توجه به اینکه استان مرکزی در مسیر حرکت زوار به استان‌های هم مرز با کشور عراق است  اورژانس این استان در این ایام نیز به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌دهی به زائرین است.

پزشک‌نیا در پایان با آرزوی موفقیت و سلامت برای تیم‌های اورژانس اعزامی  از زائرین عزیز خواست: هنگام برگزاری مراسم اربعین با رعایت نکات بهداشتی و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب برنامه‌ریزی دقیق در هنگام سفر و رانندگی از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام
captcha