بررسی آسیب‌های فضای مجازی از دیدگاه امام جمعه دیشموک
کد خبر: 4084343
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

بررسی آسیب‌های فضای مجازی از دیدگاه امام جمعه دیشموک

امام جمعه دیشموک گفت: گسترش دروغ، بی‌اخلاقی‌، شایعه‌پراکنی، بی‌بندباری و ارتباطات وسیع و دوستی‌های نامتعارف، از هم‌پاشیدن خانواده‌ها و گوشه‌گیری از جمله آسیب‌های استفاده نامطلوب و منفی از فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند، امام جمعه دیشموک

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند، امام جمعه دیشموک در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته دیشموک، با اشاره به گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: به خانواده‌ها آموزش داده شود که در فضای مجازی جامعه باید تقوا باشد.گسترش دروغ، بی‌اخلاقی‌، شایعه‌پراکنی، بی‌بندباری و ارتباطات وسیع و دوستی‌های نامتعارف، از هم‌پاشیدن خانواده‌ها و گوشه‌گیری از جمله آسیب‌های استفاده نامطلوب و منفی از فضای مجازی است.

وی افزود: خانواده‌ها و والدین در بحث استفاده از فضای مجازی، اینترنت و گوشی تلفن همراه حساس باشند و توجه داشته باشند که بی تقوایی در فضایی مجازی نباشد.

امام جمعه دیشموک با اشاره به شهادت سردار دلها، بیان کرد: یاد، تفکر و اندیشه سردار شهید سلیمانی محبوب و در دل‌ها و قلوب تمام مردم روز به روز بیشتر می‌شود.در این همه مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرده است و هدایت بصیرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری برگرفته از بصیرت الهی و کیاست باور عمیق به مردم واقعا بی‌نظیر بوده است.

حجت‌الاسلام راوند با اشاره به پیشرفت و موفقیت‌های نیروی دریایی، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه و پیشتازی ایران در این مسیر در سال‌های گذشته از این حیث که دشمن می‌گفت ما تحریم کردیم و چطور اینها پیشرفت کردند، همه را متحیر و متعجب کرده است.با تحریم‌های فشرده نه تنها مانع نشدند بلکه ایران اسلامی نشان داد در تحریم متوقف نمی‌شود بلکه پیشرفت زیادی خواهد کرد.

وی با اشاره به رویداد بزرگ اربعین در دنیا، یادآور شد: این رویداد بزرگ توسط بسیاری از مردم دنیا دنبال می‌شود اما رسانه‌های غربی تلاش دارند بگویند این رویداد فقط توسط شیعیان دنبال می‌شود، با وجود اینکه کشورهای زیادی از دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند ولی رسانه‌های غربی سانسور می‌کنند که مردم دنیا نبینند و می‌خواهند واژه اربعین را کم جلوه دهند که با حضور میلیونی مردم زائر از سراسر دنیا در اربعین، دشمنان قسم خورده اسلام موفق نمی‌شود نقشه‌های خود را عملی کنند.

انتهای پیام
captcha