جابجایی ۱۰ هزار زائر اربعین از لرستان با ناوگان عمومی
کد خبر: 4084598
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

جابجایی ۱۰ هزار زائر اربعین از لرستان با ناوگان عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به جابجایی ۱۰ هزار زائر اربعین از لرستان با ناوگان عمومی گفت: ۶۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان بدون مسافر به مرز مهران اعزام شد تا در بازگشت زائران اربعین تسهیل شود.

مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستانمرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: در بازه زمانی پنجم تا ۱۸ شهریور امسال چهار هزار و ۹۲۸ مسافر با استفاده از ۱۴۲ دستگاه اتوبوس، چهار هزار و ۷۷۷ مسافر توسط ۲۹۰ مینی بوس و ۵۲ مسافر با ۱۵ دستگاه سواری از لرستان به مرز مهران اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه راهداری لرستان به عنوان معین استان ایلام آمادگی خدمت به زوار امام حسین(ع) را دارد، افزود: در مجموع ۱۰ هزار زائر اربعین از در قالب ۴۴۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای زیارت عتبات عالیات از لرستان به استان ایلام اعزام شدند و اکنون ناوگان استان برای بازگشت زائران و جابجایی آن‌ها در مسیرهای مختلف کشور اعزام شده است کمااینکه ۶۰ دستگاه ناوگان عمومی نیز بدون مسافر به مرز مهران اعزام شد.

شیروانی با تاکید بر اینکه بلیط فروشی از مبدا لرستان به مرزها انجام نمی‌شود، اضافه کرد: همچنین بیش از ۲۰۰ سرویس توسط ناوگان اتوبوسرانی لرستان از مبدا سایر استان‌ها به مرزهای خروجی سمت عتبات عالیات انجام شده است.

انتهای پیام
captcha