استقرار مؤسسه «تلالو انوار هدایت» کهگیلویه در حوزه علمیه زینب(س)
کد خبر: 4086465
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

استقرار مؤسسه «تلالو انوار هدایت» کهگیلویه در حوزه علمیه زینب(س)

مدیر مؤسسه تلالو انوار هدایت کهگیلویه گفت: این مؤسسه به علت نداشتن مکان ثابت در حوزه علمیه زینب(س) دهدشت مستقر است و کلاس‌های آموزشی را با حضور قرآن‌آموزان در این مرکز برگزار می‌کند.

کلاس‌های قرآنی در مؤسسه قرآنی تلالو انوار هدایت کهگیلویه

کبری رجایی‌نیا، مدیر مؤسسه تلالو انوار هدایت کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: مؤسسه تلالو انوار هدایت کهگیلویه با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1392 تاکنون فعالیت خود را با 2 مربی در بخش خردسالان دختر و پسر و بانوان بزرگسالان آغاز به‌کار کرد.

رجایی‌نیا برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ جزء 30 و همچنین حفظ دیگر اجزا را از جمله فعالیت‌های این مؤسسه دانست و گفت: تاکنون بیش از 50 نفر حافظ قرآن تحویل جامعه داده‌ایم. کهگیلویه در زمینه حفظ قرآن بسیار مستعد است و مطمئن هستم اگر حمایت مالی و معنوی شوند، هرساله می‌توانیم حافظان بسیاری را پرورش دهیم.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد هیچ‌گونه حمایتی از مؤسسه نمی‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر پشتیبان معنوی و مالی مؤسسه، حوزه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت است.  مدیر اجرایی این مؤسسه یکی از کارکنان حوزه علمیه است لذا کلاس‌های قرآنی مؤسسه در همین حوزه علمیه برگزار می‌شود.

رجایی‌نیا با اشاره به استقبال مطلوب از کلاس‌های قرآنی مؤسسه گفت: تابستان امسال 80 نفر  علاقه‌مند در کلاس‌های آموزشی ثبت‌نام کردند اما به علت کمبود فضای فیزیکی، تنها توانسته‌ایم 30 نفر را ثبت‌نام کنیم. ضمن اینکه نداشتن وسایل سرمایشی و گرمایشی، موکت، رایانه، چاپگر و دستگاه کپی از جمله مشکلات مؤسسه است، متأسفانه هیچ خیری نیز پیدا نشده و انتظاریم داریم مسئولان و متولیان قرآنی وارد میدان عمل شوند.

وی یادآور شد: در صورت تامین اعتبار و حمایت‌های مالی و معنوی می‌توانیم کلاس‌های ورزشی، سرگرمی، بازی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و اردوهای زیارتی را در آینده داشته باشیم، ضمن اینکه با توجه به استقبال آقایان، نیز می‌توانیم کلاس‌های قرآنی را در آینده برای آنان برگزار کنیم.

سیده‌مهناز فاطمی‌اصل

انتهای پیام
captcha