ثبت‌نام بیش از دو هزار نفر از بانوان گلستانی در طرح «مهرواره بانور»
کد خبر: 4087827
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

ثبت‌نام بیش از دو هزار نفر از بانوان گلستانی در طرح «مهرواره بانور»

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از ثبت‌نام دوهزار و دویست نفر از بانوان گلستانی در طرح «مهرواره بانور» خبر داد.

طرح مهرواره بانور ویژه بانوان فعال فرهنگی و مسجدی و قرآنی

فاطمه میررسولی، کارشناش امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در «مهرواره بانور» تا ۲۲ مهر همزمان با ولادت پیامبر(ص) خبر داد و گفت: تاکنون دوهزار و دویست هزار نفر از بانوان گلستانی در مهرواره بانور ثبت‌نام کردند و از لحاظ استقبال از این مهرواره تاکنون جز استان‌های برتر کشور قرار داریم.

کارشناش امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان درباره اجرای این طرح اظهار کرد: طرح «مهرواره با نور» با محوریت استحکام خانواده به طور سراسری در کشور از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مخاطبان این طرح همسران ائمه جماعات شهرستان‌ها، بانوان طلبه حوزه‌های علمیه و بانوان فعال قرآنی و بسیجی در مساجد و هیئت‌های مذهبی هستند که در حوزه خانواده فعالیت می‌کنند.

میررسولی با بیان اینکه این طرح برای اولین‌بار در کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی این طرح شناسایی بانوان فعال در حوزه خانواده و پایگاه‌های فعال این حوزه در مساجد و هیئت‌های محلات با محوریت حل مسئله است.

کارشناش امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: علت اجرای این طرح، اهمیت پرداختن به موضوع استحکام خانواده، تسهیل ازدواج جوانان، ترویج مبحث فرزندآوری، ترویج سبک زندگی اسلامی و شناخت علت‌های مشکلاتی که خانواده‌ها در حال حاضر با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، است.

میررسولی در پایان گفت: بانوانی که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند خاطرات، دست‌نوشته‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کنند.

 

انتهای پیام
captcha