توزیع ۶۰۰ بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان محروم قزوین
کد خبر: 4091004
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

توزیع ۶۰۰ بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان محروم قزوین

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با مشارکت بنیاد علوی ۶۰۰ بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند و ساکن در مناطق محروم استان توزیع شد.

دانش‌آموزان محروم قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به دنبال خدمت به نیازمندان با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی است و در روزهای مختلف سال، رنگ و بوی خدمت متفاوت و متناسب با مناسبت‌ها می شود.

وی ادامه داد: در مناسبت‌های مختلف خدمت‌رسانی با رویکرد همان مناسبت و برای جبران کاستی‌ها و برطرف نمودن موانع پیش روی خانواده‌ها شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: نقطه مشترک همه تلاش‌ها در مناسبت های محتلف، تأمین نیازهای محرومان و رفع مشکلات آن‌ها است.

وی افزود: در ایام بازگشایی مدارس هستیم و یکی از دغدغه‌های فعلی ایجاد بستر و شرایط مناسب برای عدم تأثیر محرومیت و فشارهای اقتصادی در بهبود و استمرار تحصیل دانش آموزان است.

فرهادی خاطرنشان کرد: در کنار کمک‌های اقشار مختلف مردم نیکوکار که به مانند قطرات باران سیل مهربانی را در برابر موج ناملایمات اقتصادی ایجاد کرده است، در تعامل با بنیاد علوی به همکاری مشترک برای تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند رسیدیم.

وی تصریح کرد: در این راستا ۶۰۰ بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر میان دانش آموزان نیازمند مناطق محروم قزوین، الموت و طارم سفلی توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: ارزش این بسته ها بیش از ۲۴۰ میلیون تومان است که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و بنیاد علوی تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha