اعلام زمان‌بندی دوره آموزشی برخط نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4091385
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

اعلام زمان‌بندی دوره آموزشی برخط نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری دوره آمادگی ویژه نمایندگان کشورمان در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

برگزاری دوره آمادگی ویژه نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن + برنامه زمانی

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ارتقای سطح توانمندی‌ها و آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان راه‌یافته به سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد یک دوره آمادگی این دوره را به صورت برخط؛ از 21 مهرماه آغاز و به صورت یک هفته در میان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری برگزار  کند.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری این دوره‌ گفت: در رشته‌های تجوید، صوت و لحن، صحت حفظ، وقف و ابتدا، بهداشت صوت و روانشناسی اجرا به ترتیب در دو بخش آقایان و بانوان از محضر اساتیدی همچون محمدرضا پورزرگری، مرضیه دیانی، غلامرضا شاه‌میوه، سمانه کوچکی، امیر آقایی، الهام ماندگارمهر، سعید رحمانی، معصومه آگاهی، نصرت‌الله عارف‌حسینی، نفیسه آهنین‌پنجه و مصطفی زارعان بهره‌مند خواهیم شد.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز این دوره، آموزش مستمر شرکت‌کنندگان حداقل پنج‌ماه پیش از برگزاری مسابقات بوده تا به بالاترین سطح از آمادگی رسیده و منجر به کاهش اضطراب ناشی از مسابقات و کسب رتبه‌های برتر در مسابقات از سوی شرکت‌کنندگان شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره در رشته حفظ کل سینا طباخی و هاجر مهرعلیان، در رشته قرائت تحقیق امیرحسین رحمتی و رشته قرائت ترتیل محمدجواد جاوری و فهیمه اصغرزاده خواهند بود.

مجیدی‌مهر در پایان اظهار کرد: به یاری خداوند متعال دوره آمادگی ویژه راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز پیش‌بینی شده است که زمانبندی دقیق و اسامی استادان مربوطه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اعلام زمان‌بندی دوره برخط آموزشی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن

انتهای پیام
captcha