آغاز داوری آثار بانوان بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4092693
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

آغاز داوری آثار بانوان بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

آثار ضبط شده بانوان حاضر در بخش نغماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به مدت دو روز در امامزاده صالح(ع) تهران مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

داوری آثار بانوان حاضر در بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + عکسبه گزارش ایکنا، داوری مرحله دوم آثار ضبط شده بانوان شرکت‌کننده در رشته‌های دعاخوانی و مدیحه‌سرایی از بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن صبح امروز 26 مهرماه در امامزاده صالح(ع) آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد. این بخش برخلاف بخش آقایان رشته اذان ندارد.

مرحله اول داوری این رشته‌ها پیش از این در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ مهرماه برگزار و منتخبان آن به مرحله دوم داوری که هم اینک در حال برگزاری است، راه یافتند. برگزیدگان این مرحله از مسابقات به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در بخش نغمات دینی راه می‌یابند.

داوری این مرحله بر عهده استادانی همچون اعظم الوندی، زینب آقایی، سمانه کوچکی، نجات صحاف، محبوبه کاتب، حوریه عقبایی، اکرم غلامی، فاطمه قلعه‌نویان و اعظم بنی‌فاطمی است.

بخش بانوان در مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته دعاخوانی با حضور ۵۱ شرکت‌کننده و در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن نیز با حضور ۲۰ گروه برگزار می‌شود.

داوری آثار بانوان حاضر در بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + عکس

آثار ضبط شده که در این مرحله مورد داوری قرار می‌گیرد پیشتر، همزمان با برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن و در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها ضبط شده است.

مرحله کشوری بخش نغماتی آبان‌ماه امسال به میزبانی استان قزوین و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha