وحدت و امنیت تنها هدف دشمنان برای ضربه زدن به اسلام است
کد خبر: 4094919
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت:

وحدت و امنیت تنها هدف دشمنان برای ضربه زدن به اسلام است

دستیار استاندار در امور اهل‌سنت گلستان با بیان اینکه وحدت و امنیت تنها هدف دشمنان برای ضربه زدن به اسلام است، تصریح کرد: حمله به یک مکان مذهبی در ایران در واقع مستحق محکومیت است و ما همه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنیم.

آخوند خوجملی دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت

آخوند ابوبکر خوجملی دستیار استاندار در امور اهل‌سنت گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: امروز دشمن امنیت و وحدت ایران را نشانه گرفته و هرزگاهی اقدام به این گونه اعمال غیر انسانی می‌کنند که دشمنان باید بدانند با این اقدامات شنیع خدشه‌ای در استقامت و وحدت و اتحاد مردم وارد نخواهد شد.

دستیار استاندار در امور اهل‌سنت تصریح کرد: مردم ما در ناامنی‌های و اغتشاشات اخیر با حضور منسجم خود در تظاهرات اغتشاشات را محکوم کردند و این موضوع باعث خشمگین شدن دشمن شد و درصدد انجام این اقدام تروریستی زدند که به با دنبال آن چند تن از مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

امام جمعه نگین شهر تصریح کرد: این حادثه خونین و ناگوار یکبار دیگر نشان داد که دشمنان به ویژه تهی مغزان تکفیری با توسل به حربه‌های مختلف قومی و مذهبی در صدد رخنه در صفوف به هم پیوسته و متحد مردمان این سرزمین هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و وحدت و برادری امت اسلامی استفاده می کنند.

آخوند خوجملی تصریح کرد: حمله به یک مکان مذهبی در ایران در واقع مستحق محکومیت است و ما همه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنیم.

دستیار استاندار در امور اهل‌سنت اظهار کرد: این جنایت نشان داد تروریسم مرز نمی‌شناسد و همه علمای امت اسلام باید در مقابل چنین جنایت‌هایی واکنش نشان دهند و این اقدامات را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: ما این حمله تروریستی که شاهچراغ در شیراز ایران را هدف قرار داد را به شدت محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha