آموزش‌ غیرحضوری قرآن ویژه جامعه کارگری در البرز
کد خبر: 4095579
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

آموزش‌ غیرحضوری قرآن ویژه جامعه کارگری در البرز

دارالقرآن خانه کارگر اقدام به برگزاری آموزش‌های غیرحضوری قرآن کرده است و بر این اساس فراخوان ثبت‌نام و حضور این دوره‌های آموزشی در البرز اعلام شد.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از البرز، دارالقرآن خانه کارگر اقدام به برگزاری آموزش‌های غیرحضوری قرآن کرده است و بر این اساس فراخوان ثبت‌نام و حضور این دوره‌های آموزشی در البرز اعلام شد.

این دوره‌ها با هدف بالا بردن فرهنگ قرآنی خانواده‌های جامعه کارگری برگزار می‌شود. ثبت‌نام آموزش‌ها غیرحضوری است و به شیوه‌ای برگزار می‌شود که همه بتوانند به راحتی در این دوره‌ها حضور یابند.

این آموزش‌ها در ۶۷ رشته و به‌شیوه آموزش تلفنی، آموزش مجازی آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود و تمام کارگران و خانواده‌های آنها می‌توانند از آن استفاده کنند.

آموزش‌های مجازی به شیوه آنلاین و از طریق سامانه اسکای‌روم به‌صورت زنده و تعاملی برگزار و به تمامی متقاضیان حضور در این دوره‌ها بسته کمک آموزشی ارائه خواهد شد.

این دوره آموزشی کاملا رایگان است و توسط اساتید پشتیبان به شیوه منظم و در هر هفته دو بار با قرآن‌آموزان تماس گرفته و به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

متقاضیان البرزی برای فراگیری این کتاب مقدس می‌توانند برای ثبت‌نام با ارسال مشخصات خود به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی خانه کارگر به آدرس www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha