آغاز رویداد جهادی «گنج» در زنجان
کد خبر: 4095803
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

آغاز رویداد جهادی «گنج» در زنجان

دبیر رویداد گنج بنیاد علوی در زنجان گفت: نهمین رویداد گنج بنیاد علوی برای حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان به مدت ۲ روز اجرایی می‌شود.

آغاز رویداد جهادی «گنج» در زنجان

محمدامیر بزرگیان دبیر رویداد گنج بنیاد علوی در زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: نخسین رویداد گنج بنیاد علوی در زنجان برای شناسایی و حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی و معرفی آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی آغاز شد.

وی افزود: ۱۸۰ طرح به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد ۸۱ طرح به رویداد گنج راه پیدا کرده است.

دبیر رویداد گنج بنیاد علوی در زنجان گفت: این بنیاد با تامین اعتبارات لازم بر حسب طرح‌های دارای قابلیت اجرا و پذیرفته شده از گروه‌های جهادی حمایت می‌کند.

بزرگیان افزود: نیازسنجی، توان اجرایی و سابقه گروه‌های جهادی، از مولفه‌های انتخاب طرح‌هاست.

این مسئول با اشاره به اینکه نهمین رویداد گنج بنیاد علوی برای حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان به مدت ۲ روز اجرایی می‌شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی به تناسب موضوع طرح‌ها از ایده‌ها و طرح‌های مصوب و دارای قابلیت اجرا استقبال و حمایت می‌کنند.

دبیر رویداد گنج بنیاد علوی در زنجان گفت: مراحل شناسایی نقاط ضعف و قوت، مسئله‌شناسی و اولویت‌بندی مسائل روستا‌ها و کم‌برخوردار و چکش‌کاری یا بررسی نهایی روی طرح‌ها در روز نخست این همایش انجام می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی به تناسب موضوع طرح‌ها از ایده‌ها و طرح‌های مصوب و دارای قابلیت اجرا استقبال و حمایت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha