مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4096371
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ در آزادشهر برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور امامان جمعه آزادشهر و نگین‌شهر و مردم انقلابی در امامزاده آق‌امام شهرستان آزادشهر برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ در امامزاده اق امام ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور امامان جمعه آزادشهر و نگین‌شهر و مردم انقلابی شب گذشته، 10 آبان در امامزاده آق‌امام شهرستان آزادشهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان آزادشهر با بیان این مطلب گفت: حوادث اخیر موجب شناخت دلسوزان واقعی انقلاب و بر ملاشدن ماهیت عده‌ای خواص بی‌بصیرت شد.

حجت‌الاسلام شهابی افزود: دشمنان خارجی با استفاده از تعدادی اغتشاشگر اجیر شده قصد براندازی انقلابی را دارند که با خون شهیدان بنا شده ولی مردم بابصیرت ایران اسلامی با حضور خود جواب دندان‌شکنی به آنان دادند و این حضور در حقیقت آب سردی بر آتش فتنه دشمنان بود.

امام جمعه شهرستان آزادشهر تصریح کرد: دشمنان در دهه‌های اخیر با ایجاد حوادثی مشابه حادثه تلخ حرم شاهچراغ در شیراز تلاش دارند تا با مخدوش کردن احساسات و افکار عمومی، امنیت جامعه را زیر سؤال ببرند. در این حوادث قلب حساس و مهم جامعه به‌ویژه در جامعه ایران اسلامی که مکان امنیت، آرامش، عبودیت مردم بی‌گناه و مسلمان بوده را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: از نگاه دیگر به حوادث یکماه اخیر و بررسی آنها نشان می‌دهد در سال‌های گذشته در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کم کاری‌هایی از سوی برخی از مسئولان صورت گرفته که باید با یک برنامه‌ریزی مدون و منظم و توجه به موضوعات این حوزه‌ها، این کم کاری‌ها را هرچه زودتر جبران کنیم.

حجت‌الاسلام شهابی بیان کرد: آمریکا در این چهل و اندی سال، توطئه‌های مختلفی در غالب جنگ سخت و نرم به مانند جنگ تحمیلی هشت ساله، حضور نظامی در صحرای طبس و... انجام داد اما در همانجا هم زمین گیر شد و وقتی از این طریق شکست خوردند و نتوانستند به هدف خود برسند، به سمت فرهنگ ما که نشانه هویت یک ملت است روی آوردند و خواستند مسیر انقلاب را منحرف کنند.

امام جمعه شهرستان آزادشهر اظهار کرد: دشمن می‌خواهد ذهن‌ها را نسبت به خدا، دین، احکام الهی و دیگر مباحث جاری در جامعه منحرف و مردم را مأیوس کند و می‌خواهد ما در مقابل استکبار زانو بزنیم که چنین چیزی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام
captcha