درخشش یک همدانی در مسابقات قرآن شرکت ملی گاز
کد خبر: 4097487
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

درخشش یک همدانی در مسابقات قرآن شرکت ملی گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در مسابقات سراسری فرزندان و کارکنان شرکت ملی گاز فرناز جعفری از فرزندان کارکنان شرکت گاز همدان موفق به کسب رتبه اول در رشته مفاهیم قرآن شد.

محمد صادق محبی نظر مدیر عامل شرکت گاز استان همدانمحمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برگزاری مرحله سراسری بیست‌وسومین دوره مسابقات کارکنان شرکت ملی گاز ایران، گفت: در مسابقات سراسری فرزندان و کارکنان شرکت ملی گاز فرناز جعفری، از فرزندان کارکنان شرکت گاز همدان موفق به کسب رتبه اول در رشته مفاهیم قرآن شد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات ماه گذشته با رقابت 76 نفر برگزار شد، افزود: در این مرحله سه نفر از همدان در رشته‌های مفاهیم و حفظ به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کردند، در نهایت یک نفر موفق به کسب رتبه شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه قرآنیان شرکت خبر داد و گفت: شرکت گاز همدان به‌منظور رشد سطح قرآنی و ایجاد آمادگی لازم برای شرکت در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن با عنوان «بهار در بهار» و دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران هم‌اکنون کلاس‌های آموزشی را برقرار کرده است.

انتهای پیام
captcha