مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند هم‌افزایی نیروها است
کد خبر: 4097870
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲

مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند هم‌افزایی نیروها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان در اغتشاشات اخیر گفت: مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند هم‌افزایی و همراهی همه جانبه همه نیروها است.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عصر دوشنبه، 16 آبان در نشست رؤسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای تروریستی و اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: حوادث و چالش‌های اخیر ناشی از نوع تفکر ما مبتنی بر ایده الهی در مقابل تفکر اومانیسم است.

وی افزود: جنگ ترکیبی نیازمند هم‌افزایی و همراهی همه جانبه همه نیروها است چون در جبهه مقابل بسیاری از کشورها در حوادث اخیر دخیل بودند و پشتیبانی کردند.

محبی‌پور ادامه داد: بسیج از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت دریغ نمی‌کند لذا به یاری آموزش و پرورش شتافته و در جهاد تبیین فعالانه حضور خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه دشمن امروز جمعیت دانش‌آموزی را هدف قرار داده است، افزود: آموزش و پرورش ظرفیت خوبی در اختیار دارد چرا که در استان بیش از 900 هزار دانش‌آموز در مدارس حضور دارند.

وی با تصریح اینکه دانش‌آموز گوش شنوا دارند و این فرصت در آموزش و پرورش فراهم است تا در جهاد تبیین موفق شود، گفت: کار کردن در آموزش و پرورش بسیار موثر است و جامعه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

محبی‌پور اظهار کرد: در دوران کرونا بین معلم و دانش‌آموز فاصله افتاد، اگر این خلأ پر نشود و ارتباط چهره به چهره برقرار نشود مشکلات همچنان استمرار پیدا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: در شرایط فعلی ضروری است جامعه مخاطب آموزش و پرورش که دانش‌آموزان هستند در جریان واقعیت‌ها قرار گیرند.

وی با تصریح اینکه در جهاد تبیین علاوه بر پاسخگویی به شبهات، باید داشته‌های خودمان را نیز اطلاع‌رسانی کنیم، گفت: اقدام علیه امنیت جامعه را نمی‌شود نادیده گرفت زیرا که خطرات آن متوجه همه افراد جامعه می‌شود.

محبی‌پور با تأکید بر اینکه استانداری از هیچ‌گونه مساعدتی در خصوص اجرای طرح‌های آموزش و پرورش دریغ نمی‌کند، افزود: در حوادث اخیر، آموزش و پرورش با فهم تمام پای کار آمدند و مدیریت و تلاش آموزش و پرورش در مقابله با حوادث اخیر قابل تقدیر و ستودنی است.

انتهای پیام
captcha