برجام هیچ حاصلی برای ایران نداشت
کد خبر: 4098695
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

برجام هیچ حاصلی برای ایران نداشت

امام جمعه دهدشت گفت: برجام هیچ حاصلی و حتی سایه‌ای برای ایران نداشت بلکه خار فراوان داشت.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، 20 آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت یکی از مصادیق تقوا را تقوای در حق همسایه برشمرد و اظهار کرد: انسان باید نسبت به همسایه خود عنایت ویژه داشته باشد.صله‌رحم نسبت به پدر مادر مقدم‌تر از هر مرتبه صله‌رحم است، عزت دنیا و آخرت در دعای مادر و پدر است.

وی در ادامه با بیان اینکه این روزها ابرقدرت‌های دنیا رو به افول هستند، بیان کرد: کشورهایی که روزی مستعمره این ابرقدرت‌ها بودند رو به قدرت هستند و این روزها آن کنشگری سابق و تک‌بعدی از بین رفته است.

امام جمعه دهدشت نقش مهم قدرتی ایران در نظم نوین جهانی را یادآور شد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با ذخایر انرژی و تولیدی که در حوزه‌های مختلف دارد یک کنشگر مهم است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از فروپاشی هژمونی غربی در عرصه نظامی و فناوری به عنوان دیگر نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی نام برد و تصریح کرد: هم‌چنین در حوزه گفتمانی، امروز هیچ قرارداد مهم بین‌المللی وجود ندارد مگر این که جمهوری اسلامی ایران باید در آن نقش داشته باشد.

وی دستیابی سپاه سرافراز به ماهواره قائم ۱۰۰ را از دیگر افتخارات عنوان و ابراز کرد: این مسئله توان حمله به خاک اروپا و پایگاه‌های آمریکایی با استفاده از موشک دومرحله‌‌ای را به جمهوری اسلامی داده و حاصل شده است. آن‌هایی که فکر می‌کردند برخی تعارف‌ها بلوف سیاسی است بدانند این روزها در اوج بحران، جمهوری اسلامی با کسی تعارف نخواهد داشت.با شلیک موشک سه مرحله‌ای به طرف مقابل تفهیم کردیم دوران پس از برجام تمام شده و اینجاست که باید قدر ولی فقیه، عالم و عادل آن سید فرزانه را بدانیم.

امام جمعه دهدشت با بیان این که برجام هیچ حاصلی و حتی سایه‌ای برای ما نداشت بلکه خار فراوان داشت، یادآور شد: شکلیک موشک قائم ۱۰۰ یعنی اگر شما با هر فاصله‌ای اراده حمله نظامی داشته باشید جمهوری اسلامی ایران بر همان فاصله سینه شما را خواهد شکافت.این ماحصل تفکر جوانانی است که حرف ولی فقیه جامعه را گوش دادند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۴
0
0
احسنت
captcha